Sunday, June 6

#4 Blogger Cik Munger Meninggal Dunia

Assalamualaikum...


Al-Fatihah buat Cik Munger atau nama sebenarnya Nur Fazura Azzaty...tatkala mengunjungi belog arwah tanpa di sedari airmata ini mengalir kesedihan...walaupun tidak mengenali arwah, namun terasa sedih tatkala membaca belog yang ditinggalkannya.


rasanya tidak terlambat andai saya baru mengetahui tentang ketiadaan beliau...arwah telah di jemput mengadap Nya pada 24 Mei 2010 semasa berada di tanah suci kota Mekah pada jam 9.18 malam waktu Arab Saudi. moga arwah di tempat kan dikalangan orang orang mukmin.


Bak kata orang bahawa seseorang itu akan terasa dan mengetahui saat saat Dia menjemput kita. dan tanpa kita sedari seseorang itu juga akan menunjukkan beberapa tanda.

salah satu entry yang boleh dianggap sebagai tanda dia akan meninggalkan kita semua adalah yang bertajuk yang terakhir kali

tiap tiap yang hidup pasti akan di jemput Illahi cuma yang menjadi persoalannya adalah bila dan bagaimana kita akan kembali kepada Yang Maha Esa.

semoga arwah Nur Fazura Azzaty damai dan bahagia disana. Amin ya Rabb..ayuh kita sama sama sedekahkan al-Fatihah untuk arwah.


al-Fatihah



notakakiku: P. S I LOVE YOU TILL THE END * memang sedih sangat sangat*

12 comments:

  1. salam takziah..al-fatihah..

    ReplyDelete
  2. alfatihah utk arwah

    ReplyDelete
  3. moga arwah d tempat kn d kalangan mukmin sejati

    ReplyDelete
  4. Takziah..tabahkan hati.
    Alfatihah

    ReplyDelete
  5. sedihnya...tapi itulah suratan ilahi..kte yg masih hidup ini hanya menunggu saat ajal dtg menjemput..tiada siapa yg tahu bila..

    semoga arwah ditempatkan didalam golongan org2 yg beriman..Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  6. salam
    thanks tuk sume yg utus al-fatihah pade arwah.. time kasih pade owner blog atas entry ni..

    ReplyDelete