Monday, April 9

#24 Sedih saya begini. Sedih kamu begitu.

Bismillah...




Nak tahu cerita sedih tak?




Gua tengah sedih ni.






Kalau kamu nak menangis dulu lepas tu datang baca balik pun boleh.








*************************************







Sedih betei duk bujang ni kan.





Ok, dah boleh nangis sekarang.





Kbai.







=p

62 comments:

  1. sedih la jugak skit2..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah..sedih tapi ada gelak kat belakang tu apa ke hei wei dik :D

      Delete
    2. Sedih smpai nangis sedu2 gua kak.. :p

      Delete
    3. gua faham perasaan lu dik. sobsss. :D

      Delete
  2. errmm sebak jugaklah sikit, sikitlah haha

    ReplyDelete
  3. moga kau di pertemukan jodoh yang baik2. bertuah sang suami dapat memiliki kau. saya berdoa dari jauh saja. semoga jadi ustazah yang baik untuk anak didik ya.




    from: orang lidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga doa kamu di makbul kan..terima kasih kawan..jaga diri di sana :)

      Delete
  4. haha,ingat sedih kenapa tadi. cepat cari calon. hehe :p

    ReplyDelete
  5. kuang hjar , hahaha , tp nangis ni ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. err mintak tolong ajar kan buleh..kakaka nah tisu :p

      Delete
  6. huhuhu sedehnya... kawin dgn saya je lah

    ReplyDelete
  7. Allah jadikan kita berbagai2 perasaan... semua di muka bumi ini dijadikan berpasang-pasangan.. begitu juga dgn perasaan.. sebenarnya apa yg kita rasa.. itu lah yg kita panggil nikmat hidup anugerah olehNYA...sunyi hari ni untuk riuh hari esok... kecewa hari ini.. untuk kebahagian hari kelak... wassalam Yuyu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kawan. terima kasih poti. komen yang sangat2 touch. terima kasih :)

      Delete
  8. Replies
    1. yes, Allah ada. sebab tu saya kuat sehingga sekarang =)

      Delete
  9. aku sedih wehhh...

    banjir dah ni nangis....

    sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. nah tuala good morning wat mop ayaq mata. kekeke :D

      Delete
  10. sedihnya..lempang nak????

    ReplyDelete
    Replies
    1. lempang taknak. nak pinjam bahu buleh dak..wuwuwuw..






      hahahahha :p

      Delete
  11. ecehhh. eley kak..bukan lu dah ade anak 3 orang ke? nak sedih pulak..kikiki ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. shsss..yang anak 3 tu suami lama lah. ni nak cari suamo baru pulak =D

      Delete
  12. kena cepat2 la cari pasangan tu...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. weeeee yuyu zulaikha..kihkihkih

      Delete
  13. aku dah ajak ko kawen.. ko tanak

    *harini 2x kot aku berada di bawah komen si Yuyu Zulaikha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..untung laaaa ada yang ajak kawen kan. kakaka


      yeayy tepuk tepuk tangan =p

      Delete
  14. Replies
    1. cukup la tu. simpan esok pulak. hahaha

      Delete
  15. aku dok bujang tak sedey pon. Tapi bila ngadap megi je, menitik2 air mata aku membasahi megi. Masin la plakkk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekekek... yg ni lg sedih... lap air mata aku baca komen mcmni... mohon cek doktor mana tau kot2 kena darah tinggi blh derma bagi rendah balik... ekekek

      Delete
  16. sedih betei baca entry yuyu ni.. haha :D

    ReplyDelete
  17. amboi.... sedih sangat ngeeeeeeeee

    ReplyDelete
  18. wowoo sory sudah lama tk datang ..
    sad blogging are not allowed haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. but for this blog is allowed as much as i can. hahahaha

      Delete
  19. sedih nie..nampak tak?

    iyee tgh sedihhh...nii...



    x caya sudah...kbai :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak nampak. jangan sesedih tau. chill ah :D

      Delete
  20. bujang ke? gi la cr jodoh. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon cari kan pelis. wkwkwk

      Delete
  21. Lyeen baca tajuk post je lyeen dah nangis meraung2...T_T

    sedihhhh..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih tapi hahahaha tu kemain panjang ye lyeen. kompius betei rasa. :p

      Delete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. sedih ye.. mai sini.. i can lend my shoulder.
    Kita nangis together meh.hehehehe.. ade2 je tau yuyu ni.
    Insyaallah. Semoga kamu bertemu dengan jodoh yang baik. Amin~!
    (^___^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin main aminnnnnnn..sama juga dengan aina. thanks sayang atas doa nya. insyaAllah one day :)

      Delete
  24. sedih2 bujang kawin le cpat :)

    ReplyDelete
  25. sedihnyer.. jap2 nak lap air mater jap... terharu sgt2 ekekek

    ReplyDelete
  26. Setiap insan sudah ditentukan jodohnya.. maka dgn itu bersabarlah... pasti ada di hadapan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH..sesungguhnya perancangan Allah itu sebaik2 rancangan. :)

      Delete
  27. apa motof nie...oklah jom nanges same sama..i teman u okkeh =)

    ReplyDelete
  28. ni kali ke 18 aku komen entry yang sama kahkahkah

    ko sayang aku kan?nape tak msuk minang aku awal2?kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkwkwkwkw..18 ke 20 kali ke komen la woi selagi tak menanah tangan ko tu jah. haha. nanti aku update ahh. kekunun bizi ni haaa sekarang :D

      Delete
  29. hamboi-hamboi,, x menyabar :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..malu ittew awak cakap cenggitu :p

      Delete
  30. tak kisah nak cerita apa2pun.hehehe..yang penting blog berupdate :P

    ReplyDelete